נטוורקינג - מועדון ארוחת הבוקר
אתה רוצה להקים מועדון ארוחת בוקר של יזמים ובעלי עסקים קטנים, למה?
כי כל חבר במועדון ארוחת הבוקר בשמחה יעשה לך מכירה מוקדמת
, וישלח אליך לקוחות פוטנציאליים מתאימים ומוכנים לעסקך. (Pre-sell)
במקום להשקיע בפניות ללקוחות קרים, תקדיש יותר זמן להצגות מכירה ללקוחות פוטנציאליים מוכנים למכירה,שכבר לא יכולים להמתין להתחיל בעסקים אתך.(pre sold)
הדרך הזו היא שינוי לעומת הדרך הרגילה של פעילות שיווקית לגיוס לקוחות.
הטוב והמיוחד בה שאינך צריך לפחד עוד מדחיה או מבוכה. הלקוחות
כבר מוכנים ורוצים לעשות עסקים אתך. הם כבר מוכנים (Pre sold) ע"י חבריך למועדון. כל שעליך לעשות הוא למלא את הפרטים של ההזמנה.
זה נשמע נפלא ואתה שואל: למה שחבריך למועדון ישלחו אליך את הלקוחות החמים המוכנים האלה? התשובה היא כי זה הדדי, אתה שולח אליהם והם שולחים אליך וזו המהות והתכלית של המועדון.
יש שלוש סיבות שיצטרפו למועדון הנטוורקינג של עסקך:
ראשית, בגלל שהם מכירים אותך. אנשים נוטים לקנות ממי שהם מכירים, לא מאנשים זרים להם.חברי מועדון ארוחת הבוקר ימכרו אותך מראש, את הרקע שלך, את היותך הזדמנות ללקוחות הפוטנציאליים האלה. כשתפגש אתם הם ירגישו שהם כבר מכירים אותך.
שנית, הלקוחות הללו יחבבו אותך מיד. לקוחות קונים מאנשים שהם מחבבים. הם לא קונים מאלה שאינם מחבבים. חברי המועדון שלך כבר מכרו אותך כאדם נחמד וחביב, ואתה הרי כזה, נכון?
שלישית, הלקוחות יתנו בך אמון. אנחנו לא קונים מאנשים שאין לנו בהם אמון, נכון?
כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
ההמלצות החמות שנתנו חברי המועדון שלך גורמות לכך שללקוחות אמון מלא בך.
זה אחד הדברים הנפלאים שבשיווק נטוורקינג. אם ללקוחות אין אמון בך, הם לא יקשיבו לך.
מועדוני ארוחת הבוקר הופכים את פעילות גיוס הלקוחות לקלה, כייפית ויעילה.
מה עוד אפשר לבקש משיטת גיוס לקוחות של שיווק נטוורקינג?
אתה רוצה להקים מועדון ארוחת בוקר של יזמים ובעלי עסקים קטנים, למה?
כי כל חבר במועדון ארוחת הבוקר בשמחה יעשה לך מכירה מוקדמת
, וישלח אליך לקוחות פוטנציאליים מתאימים ומוכנים לעסקך. (Pre-sell)
במקום להשקיע בפניות ללקוחות קרים, תקדיש יותר זמן להצגות מכירה ללקוחות פוטנציאליים מוכנים למכירה,שכבר לא יכולים להמתין להתחיל בעסקים אתך.(pre sold)
הדרך הזו היא שינוי לעומת הדרך הרגילה של פעילות שיווקית לגיוס לקוחות.
הטוב והמיוחד בה שאינך צריך לפחד עוד מדחיה או מבוכה. הלקוחות
כבר מוכנים ורוצים לעשות עסקים אתך. הם כבר מוכנים (Pre sold) ע"י חבריך למועדון. כל שעליך לעשות הוא למלא את הפרטים של ההזמנה.
זה נשמע נפלא ואתה שואל: למה שחבריך למועדון ישלחו אליך את הלקוחות החמים המוכנים האלה? התשובה היא כי זה הדדי, אתה שולח אליהם והם שולחים אליך וזו המהות והתכלית של המועדון.
יש שלוש סיבות שיצטרפו למועדון הנטוורקינג של עסקך:
ראשית, בגלל שהם מכירים אותך. אנשים נוטים לקנות ממי שהם מכירים, לא מאנשים זרים להם.חברי מועדון ארוחת הבוקר ימכרו אותך מראש, את הרקע שלך, את היותך הזדמנות ללקוחות הפוטנציאליים האלה. כשתפגש אתם הם ירגישו שהם כבר מכירים אותך.
שנית, הלקוחות הללו יחבבו אותך מיד. לקוחות קונים מאנשים שהם מחבבים. הם לא קונים מאלה שאינם מחבבים. חברי המועדון שלך כבר מכרו אותך כאדם נחמד וחביב, ואתה הרי כזה, נכון?
שלישית, הלקוחות יתנו בך אמון. אנחנו לא קונים מאנשים שאין לנו בהם אמון, נכון?
כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
ההמלצות החמות שנתנו חברי המועדון שלך גורמות לכך שללקוחות אמון מלא בך.
זה אחד הדברים הנפלאים שבשיווק נטוורקינג. אם ללקוחות אין אמון בך, הם לא יקשיבו לך.
מועדוני ארוחת הבוקר הופכים את פעילות גיוס הלקוחות לקלה, כייפית ויעילה.
מה עוד אפשר לבקש משיטת גיוס לקוחות של שיווק נטוורקינג?
בני ישראלי, M.B.A , הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net